Lucky

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Lucky - 8 juni 2010 21:08

Hej nu är jag med grannen   

hon vill inte ge ut sitt namn.

Men vi har inte så mkt att göra men det är kul att bara umgås   

och våra föräldrar har nästan bestämt klart att vi ska åka till Västervik tillsammans.

Och hennes nya valp är HELT UNDERBAR, jättesöt och snäll fast har ingen bild nu.

Om vi åker till Västervik så ska vi tälta älska att tälta värsta mysigt.

Imorgon är första sovmorgonen på sommarlovet och det ska jag fira genom att (HA KUL).

Nu kollar jag på ganska dålig reklam mot svamp XD.

Hade tänkt att logga in på msn snart min msn är:

feffe.m@hotmail.com

om det är någon som vill ha den :P

aja hej då ses sen eller imorgon.   En fin bild som grannens mamma har tagit :P jag tycker den är jättefin hej då       

Av Lucky - 8 juni 2010 16:12

Jag fick oranga rosor från mamma för att jag har kämpat på så bra så här ser dem ut         jag tycker dem var jättefina !!!

MSN

Av Lucky - 8 juni 2010 15:32

Nu sitter man vid msn och snackar med en kille.

och en tjej kompis he he men ja har inget att skriva

ska snart va med grannarna för att dem skulle komma hem vid 3 :P

Av Lucky - 8 juni 2010 11:14

JagXD

     

Av Lucky - 8 juni 2010 10:46

hej Hej nu Har man SOMMARLOV Så jäkla sjönt nu lyssnar jag på Miley Cyrus (Can´t be tamed)  Jag älskar den låten !

och jag har ingen att vara med så jag har inget att göra för att grannarna ska åka och hämta deras nya valp och Josefin firar lite och fikar och emma ska vell bara slappa första dagen XD.

Lovisa har kompisar hos sig och Linda är med Hanna och Hanna är med Linda   ...

Ja så nu sitter jag här och bloggar XD. Nu lyssnar jag på Lady gaga och Beonsay med (Telephone också skitbra !!!

Nu är man ledig i 11 veckor så himla skönt !

och jag ska fira genom att ha kul gå på mycket fester och vara med kopisar och ha det bra. Och nu lyssnar jag på Booty call med Kesha.

komentera och sig vilka låtar som är dina favoriter.

och här kommer lite mer bilder.

 

  Lady Gagga   Kesha     Någonting XD


Hej då ha ett bra sommarlov

Tidigare månad - Senare månad

felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Skapa flashcards