Lucky

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Lucky - 18 juni 2010 16:13

Nu är det soligt ute bara att det blåser så jag tror inte att vi kommer att bada idag men vädret säger att det ska vli bra väder på midsommar

Av Lucky - 18 juni 2010 09:45

Hej folket nu är man hos grannarrna har presis sovit där men Selma deras hund är inte så gammal så hon behöver fortfarande någon som håller uppsyn på henne men på midsomma ska vi ha värsta kul hopas jag bara jag inte blir sjuk XD

IGEN..........och Igen..................och Igen och jag slutar nu

men idag hoppas jag det blir soligt ute det ser inte ut som det nu  men igår var jag ute hela dagen och jag känner att det hettar på hela huden.

Jaa jag ska nog snart äta frukost men hej då hasta la vista baby



och förästen jag vet inte om jag ska ha en gul eller rosa klänning på midsommar XD


Den vita: Den är helvit och så har den ett svart bälte och så är det en rusätt där bak och

Den gula: hel gul fint tyg men bye bye

Av Lucky - 18 juni 2010 09:45

Hej folket nu är man hos grannarrna har presis sovit där men Selma deras hund är inte så gammal så hon behöver fortfarande någon som håller uppsyn på henne men på midsomma ska vi ha värsta kul hopas jag bara jag inte blir sjuk XD

IGEN..........och Igen..................och Igen och jag slutar nu

men idag hoppas jag det blir soligt ute det ser inte ut som det nu  men igår var jag ute hela dagen och jag känner att det hettar på hela huden.

Jaa jag ska nog snart äta frukost men hej då hasta la vista baby



och förästen jag vet inte om jag ska ha en gul eller rosa klänning på midsommar XD


Den vita: Den är helvit och så har den ett svart bälte och så är det en rusätt där bak och

Den gula: hel gul fint tyg men bye bye

Tidigare månad - Senare månad

felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Skapa flashcards