Lucky

Alla inlägg under juni 2010

MSN

Av Lucky - 8 juni 2010 15:32

Nu sitter man vid msn och snackar med en kille.

och en tjej kompis he he men ja har inget att skriva

ska snart va med grannarna för att dem skulle komma hem vid 3 :P

Av Lucky - 8 juni 2010 11:14

JagXD

     

Av Lucky - 8 juni 2010 10:46

hej Hej nu Har man SOMMARLOV Så jäkla sjönt nu lyssnar jag på Miley Cyrus (Can´t be tamed)  Jag älskar den låten !

och jag har ingen att vara med så jag har inget att göra för att grannarna ska åka och hämta deras nya valp och Josefin firar lite och fikar och emma ska vell bara slappa första dagen XD.

Lovisa har kompisar hos sig och Linda är med Hanna och Hanna är med Linda   ...

Ja så nu sitter jag här och bloggar XD. Nu lyssnar jag på Lady gaga och Beonsay med (Telephone också skitbra !!!

Nu är man ledig i 11 veckor så himla skönt !

och jag ska fira genom att ha kul gå på mycket fester och vara med kopisar och ha det bra. Och nu lyssnar jag på Booty call med Kesha.

komentera och sig vilka låtar som är dina favoriter.

och här kommer lite mer bilder.

 

  Lady Gagga   Kesha     Någonting XD


Hej då ha ett bra sommarlov

Av Lucky - 7 juni 2010 19:09

Hello Josefin har åkt hem nu och jag ska platta håret snart men vi såg inte sex and the City i såg Hajen istället. och jag köppte ett Franskt manikyr kitt och massor med plast nappar XD här kommer lite bilder 

  Stora nappar Mini Nappar !   Inte så bra kvalitet men ni ser vad det är i ella fall XD.

Jossan har gått hem och nu har jag tråkigt    och så lyssnar jag på musik med Miley Cyrus jag äskar Miley !!!!!! kolla naglarna på bilden över ! imorgon är det skolavslutning :( det är skitjobbigt med skol delen men slutning delan är het underbar !!!

Jossan och jag hoppade studsmatta idag och sen kom billy en stund   och när vi skulle gå in så gjorde vi fransk manikyr och sen gick jossan hem   Men sen skulle jag göra mina naglar och dem ser ni på bilden med napparna.

Jag köppte dem i en 10 kroners affär i stan och jag kände att jag vart tvungen att ha dem   .

Kanske inte det vättigaste man skulle kunna köpa men jag tyckte att det var kul XD

Aja og om mina nappar  

Efter tisdag är det sommarlov och jag ska fira genom att lyckas med att komma ner i spagat jag har streshat i 2 månader, från att inte nå sina egna fötter till att ha 3 cm kvar att komma ner i spagat jag har jobbat stenhårt och streshat varge dag minst 20 min och hoppat studsmatta och jag har också lärt mig att göra handvolt och landa på fötterna nu är det bara bakotvolt kvar XD.





Om ni vill läsa hur man kan


stresha för att komma ner i


spagat så läs här.


du får gå steg för steg och dem


som är lite vigare kan gå ner


Några övningar och se vilken som


Passar er.



Du ska göra dem här övningarna varge dag i minst 10 min och morgon och kväll hälst. och då ska du klara att gå ner i spagat på 2 månader.

1.benen ska se ut såhär .                                                        
och sen ska du trycka huvudet frammot mot foten såhär    

när du klarar det så kan du gå till nummer 2 gå INTE snabbare fram om du inte klarar övning 1 för då kan du skada dig alltså di ska inte ha ont !


2. bra du har kommit till övning 2 nu ska du se ut såhär med kroppen                                    och böja huvudet frammot ända fram till knäskålen

såhär    

och glöm inte du får inte gå vidare förens du har klarat den här övningen och du ska inte känna smärta när du går ner såhär då är det bara att fortsätta göra övning 1 och 2 


3. Grattis du har nu kommit till övning 3 och ska nu göra

såhär     

stå rakt och nudda dina fötter      om du kan så kan du ha hela handflatan i marken     . GLÖM inte att ha raka ben.  och gå inte vidare förens du i ella fall nuddar med fingertopparne i marken


dem här stegen kommer att komma till steg 10 jag skriver nya steg varge måndag. så jobba på med streshandet!!!


Hej då och ha det så bra

Av Lucky - 7 juni 2010 09:52

Hej Hej Nu är man med Världens bästa bästis Josefin hon och jag ska se på Sex and the City och ha lite trevligt vi skulle igentligen vara på fotbollsplan och Glo på fröknarna köra fotoll mot 9:orna men vem orkar det typ alla gick hem i smyg   

Nu dricker Josefin Chokladmjölk  eller oboy kan man ju också säga XD.

Mina grannar har skolavslutning idag och femmorna ska köra brännboll mot fröknarna och dem har vunnit flera år i rad  

Josefin vill säga ett par ord = lärarna har bara vunnit genom fusk  och kanske att vi  ungar är lite rappa i mun men ändå, det är FUSK!!!!!  

Felicia= Okej det var det och man ska klä ut sig till någon eller något och när jag gick i 5 så klädde jag ut mig till ett troll

Josefin= Och jag klädde ut mig till en punkrockare (därifrån fått min style) men det gick inte bra, sprayfärgen syntes inte i mitt mörka hår   men du Felicia, du var ett sött troll XD^^

Felicia= japp men nu är Josefin blond och är en polkagris (betyder har rosa hår o blont), ja det var vell det XD


Imorgon slutar vi och vi ska bara stå och glo på lärarna när dem snackar och några elever ska få priser. Jag vill inte gå dit men man har inget val och jag har redan köppt kläder :P

SKITSNYGGA   


Josefin= Jag tycker att pris utdelningen är det värsta skolan kan komma på! Alltså ge pris till dem som varit duktigaste och bra i skolan, men tänk på dem som kämpa och gått genom ångest bara för att få G nivå, JÄVLA IDIOTER DÄRBORTA!!!

önskar man slapp se barn som mår skit när man slutar finkan, men har inge val, morsan tvingar hur mycket man en bönar och ber. Men likadant som Felicia, så har jag redan köpt skitsnygga kläder, så  något gott hände ju XD  


Felicia= Ja hon har sina åsikter XD

Josefin= Och det är jag stolt över som en blondin XD

Felicia= ha ha ja jag gillar min bästis   

Josefin= JAG MED!!!  

Felicia= jag har glömt att berätta att vi har gjort en film Emma jag och Jossan i skolan och jag är en psykisk sjuk Clown kanibal som äter kött och springer omkring och skrattar galet och jossan är

Josefin= Ja jag är inte med så mycket, Thank you God. Men Feffe skrattar  ju bara bäst!!! XD. Vi lägger in filmen senare på youtube, när vi fått den av läraren XD

Felicia= och nu till poängen vi vann ett pris för bästa ljud på filmen och Emma vann som bästa kvinliga skådespelare och man vann en biobiljett jag vart glad XD

Och jag tror att dem också vart glada

Josefin=Hallo, of course man blev glad. Gratis bio!!!! XD

Men men synd att alla filmer på bio här i stan just nu suger!!!!  




Felicia= Nu lite om tidigare i veckan i fredags var vi vid dockan och killarna i klassen badade förutom Billy och Hampus och Alex

det var kul att se. men nu ska vi se på Sex and the City hej då puss och kram 

Josefin=Okej, måste vi??... ja ja hur som helst, bye bye motherfuckers XD<333

Av Lucky - 6 juni 2010 20:12

Nu har min älskade Vilhelm åkt hem   

och sofia dem ska hem till pappa


jag frågade flera gånger "ska ni åka hem nu Vilhelm"

"ne ne" och så kramade han mig han är så himla söt!!!

imorgon är det som sagt var Helvetet !!! och jag har ingen aning om vart vi ska träffas XD

eh det löser sig (tror jag)
men imorgon ska jag få träffa mina kompisar Emma och Josefin med och det ska bli kul   .

Josefin och jag har varit kompsar sen dagis vid 4 årsåldern och har varit bästisar sen dess så vi har varit kompisar i 9 år ganska heftigt när man tänker efter och emma och jag har varit kompisar sen vi var 10 år eller 9 så ungifär 4 år har vi varit kompisar.

Grannarnas valp kom sen och den heter Selma en så länge och det tycker jag är ett fint namn på en hund. Hunden var jättesöt och ganska sprallig :P den sprang omkring galet   He He 

efter skolan imorgon ska jag nog ringa Lovisa om det går för henne.

och inga mer prov är ju rena himelen !

aja det finns inte mycket mer att skriva så hej då och god natt för dem som ska sova XD

Av Lucky - 6 juni 2010 14:18

det här är ett viktigt meddelande till alla jag kommer att byta bakrundsbild lite ofta för att välja en som jag tycker om !

Av Lucky - 6 juni 2010 13:55

Nu sover äntligen Vilhelm   

He He och jag snackar med Elin på msn...

Mina grannar är hemma och äter nu men dem kommer sen vi har redan ätit och nyss hoppade jag och dem studsmatta och Sofia ligger och latar sig i en solstol medans jag får hålla mig i skuggan för att jag blir röd som en tomat XD

Det är lite jobbigt för att jag blir aldrig brun jag blir bara röd !

glöm inte att delta i utmaningen !!!

nedanför ni kan vinna !


Imorgon är det Helvetet igen alltså skolan för dem som inte visste det.  Först ska vi städa våra skåp   sen ska vi sudda alla väggar   

och sen ska vell lärarna snacka en massa

ALLA SOM HATAR SKOLAN


KOMENTARAR MED ETT () OCH


ALLA SOM ÄLSKAR SKOLAN


KOMENTARAR MED ETT (X)


Nog om det orkar inte ens prata om det XD


jag vet inte vad jag ska skriva mer riktigt XD

eee snart kommer grannarna endå och vi ska äta rabarberpaj snart tror jag nog men jag skriver några rader ikväll om vad som har hänt !

felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Skapa flashcards