Lucky

Alla inlägg under juni 2010

Av Lucky - 6 juni 2010 09:13

Hej folket idag kommer alla i släkten eller inte alla men dem flesta.

Vilhelm och fia är fortfarande kvar och Vilhelm får ALDRIG slut på energi XD

jag är helt slut så nu får min mamma ta hand om Vilhelm medans han vill komma till mig hela tiden !.

Nu håller han på och gläpper med micron men det håller honom i shack ett tag XD

idag åker Vilhelm och Fia hem   Det ska bli jättetråkigt jag hatar att säga hej då !

och idag ska min a grannars nya hundvalp komma på besök hos dem    Jag har sett  bilder på den men hoppas jag ser den genom fönstret hos mina Grannar.

Nu håller Vilhelm på med fiskarna i acvareumet (ursäkta stavningen)

alltså dem är i acvareumet.

idag ska vi äta potatis och kött grillat det ska bli gott och sen ska vi äta efterrätt och det blir rabarberpaj med en vaniljsås som mamma har kämpat med!!!

och idag får jag äntligen mina 300 kr XD

Nu ska Vilhelm gå ut och hoppa studsmatta med Fia så nu kan jag skriva ifred XD


Till Johanna i HALMSTAD

Vill bara hälsa att jag saknar Johanna så gimla mycket jag hoppas hon förstår det !!! Du kommer alltida ha en del i mitt hjärta !!!


Viktigt meddelande till alla


läsare ! Följ insruktionerna


Gissa vad jag ska köpa för mina 300 kr om ni får rätt så gör jag reklam för eran blogg msn eller något annat kul lovar!!!

så bara skriv vad ni tror jag ska köpa för mina 300 så skriver jag vem som är vinnaren på bloggen så ni måste vara inne på bloggen och kolla om erat namn kommer upp! För då har ni vunnit !



Hej då och ha det bra och lycka till !

Av Lucky - 5 juni 2010 22:13

Första inlägget är vell aldrig kul att läsa    men igår kom i ella fall Sofia och vilhelm  

(min syster och hennes barn. Jag är värsta solbränd och har fått blåsor på huden det är inte så värst sjönt men XD

kommer säkert inte kunna sova inatt...

och idag har jag umgåts med Vilhelm och mina grannar, Det var jättekul 

vi la vattenspridaren under studsmattan och hoppade   

Det var iskallt men kul XD.

Pappa fyllde år för några dagar sen så släkten ska komma imorgon och fira pappa och jag får min månadspeng av mormor (300)

och idag skulle jag spruta upp i luften för att jag skulle svalka mig för att min hud sved och då började det att blåsa och allt kom på Sofia XD

vi sprang några varv runt huset sen sprang jag åt ett annat håll och gömde mig i skogen XD

jag fick 8 myggbett   på solbrännan ingen bra kombination!!!

äää ja mamma har gjort rabarberpaj idag som vi ska äta imorgon.

hej då och godnatt ska snart sova hade jag tängt hej då


PS: komenera och sig vad ni vill att jag ska lägga in för bilder

Tidigare månad - Senare månad

felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Ovido - Quiz & Flashcards