Lucky

Alla inlägg under juli 2010

Av Lucky - 8 juli 2010 15:53

Hej Hej Hej nu är Maja här :D hehe jag kan knappt andas för att jag är så jävla förkyld... och vi har ingen nässprej....

okej orkar inte skriva mer  byebye modefuckers  

Av Lucky - 8 juli 2010 11:39

Hej Hej idag har man haft lite feber men Maja ska ju komma idag så man får ta en tablett och holla ut !!!

jag är ganska försyld men skit i det.

dagens låt är


Den är bra !!!!

idag ska man vell inte göra så mycket men ikväll ska man äta Tacos :D skitgott älskar det.

Maja ska ju sova här så att det blir nog ganska kul endå även fall jag inte är riktigt kry.

Okej men hej då kommer vell något mer inlägg senare idag eller nått BYEBYE



Av Lucky - 7 juli 2010 22:31

Nu mår man inte så värst bra ganska ont i halsen försyld nyser stup i kvarten och snorar som en dåre men Ange ska endå sova här   det är bra !!!!

PS: Ange är ett smeknamn XD

nu kollar man på en film eller jag kollar bara ibland sitter mest och lyssnar på musik :D (Miley) XD oj vad ovanligt hehe okej men idag har Elin vart här det var skitkul !!! och så bakade vi och Ange och jag är ju så jävla duktiga på det XD......not. Vi orkade inte göra muffinsen så att vi åt smeten istället.

   Alla låtar som jag lyssnar på kommer från det här albumet ( Can´t be tamed ) okej orkar inte skriva mycket mer byebye  

Av Lucky - 7 juli 2010 15:45

Hej Hej det här är dagens låt med Rihanna


ÄLSKAR MUSIK VIDEON !!!!

Idag ska Ange sova hos mig hon heter något annat men jag får kalla henne det på bloggen hon är i ella fall min bästis :D

inatt ska hon sova här och elin kommer hit ÄNDA FRÅN NORRLAND   

Det ska bli kuul nu har man ganska ont i halsen och försyld !!! det är skitjobbigt.

igår köppte jag 4 tidningar Frida, Julia (förra avsnittet) av Julia och Hanna Montana. har nästan läst alla och igår var man ju med Linda och dansade men glöm inte att kryssa i här till vänster eller höger eller vad det är .... aah see you later aligator!!! 


Av Lucky - 6 juli 2010 21:04

Heej Heej bloggen idag har man varit med Linda hela dagen

och glömm inte min andra blogg. Imorgon som dagens låt hade man tänkt ta något med Rihanna tror jag men vi får vell se jag har börjat få jätteont i halsen så jag får hoppas att jag inte ligger hemma i feber imorgon.

för imorgon kommer Elin från Norrland och på torsdag kommer maja :D det ska bli skitkul !!!

ni vet säkert det mästa av det här sen förra inlägget men men   

haha cooling men nästa vecka på onsdag ska vi till Stockholm :D och träffa min farbror och gå på Grönalund med Hilda och Erik och åka alla karuseller hehe

såå det finns vell inte mycket mer att skriva men hej då ses imorgon ... 

Av Lucky - 6 juli 2010 17:13

Hejlow folket idag har man varit med Linda hela dagen och gjort värsta coola dansen !!!

så jag tänkte lägga in den låten som vi dansade till som dagens låt


jaa och hoppas ni gillar den

kanske lägger in dansen någon gång :D

Imorgon ska man träffa elin för första gången ska bli jättekul och så kommer Maja kinna och Axel någon dag i veckan med :D

skitkul men en sak som  är mindre kul är att jag har världens solbränna på hela ryggen men jag börjar bli brun för första gången på 5 år XD

nu kollar man på Tv med linda hehe :D

mm men byebye

Av Lucky - 5 juli 2010 19:01

Hejs Svejs idag har man varit på Litho badet hela dagen med grannarna men det var skitkul tills alla killar kom ..... helt otroligt att jag sa det där presis men mitt X var där med sin lillebroor och några stycken .... skitkul vetni .... not !!!

men det var kul att umgås endå.

vi åkte hem typ vid 5 nånting aah och nu chattar man med lite fölk XD jaa här kommer dagens låt med Justin Bieber en av mina grannar valde den här låten :D



oh föresten Elin har kommit till Motala hon bor långt upp I norrland och jag bor i södermanland sååå det ska bli så himlans kul att träffas !!! skriv in förslag på vilka låtar ni tycker om så läser jag det innom 24 timmar

  

Bye Bye

Av Lucky - 4 juli 2010 22:28

Hej Hej idag har man ju badat då :D det har vart jättekul och så gick Linda hem ganska tidigt i morse så då var jag med mina grannar    Och vi badade ...

Nu ska dem sova här inatt så nu sitter vi och smaskar i oss chips   jää :D

jag sitter med min hörlurara och lyssnar på Miley och Grannarna sitter och kollar på Mulan :D .

Jag orkar inte se den så jag lyssnar på Miley istället :D

Imorgon ska man till Litho badet om det blir fint väder . Man hoppas ju på det bästa. Och det ska bli skitkull "hoppas jag" skoja såklart det blir.

Ni får gärna ge in förslag på vad ´jag kan lägga in som dagens låt :D

aja hej då ses imorgon då berättar jag om dagen    hehe jaa hej då

felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Ovido - Quiz & Flashcards