Lucky

Alla inlägg under juli 2010

Av Lucky - 4 juli 2010 12:26

Hej inatt har Linda sovit här men vi sov på morgonen istället för vi somnade kl 04.30 Jaa och chatta med Charlie det var kul och så skratta vi så jävla mycket (HAHA)... okej eeeh idag ska man vara med Grannarna när dem kommer hem tror jag och då får får min Linda åka hem  Ush..

Men vi får vara någon annan dag söötis a just vi ska ju va på tisdag  då ska vi bada järnet. Igår kväll kl 12 gick vi ut och badade och dök XD

HAhA okej nu sitter vi här och har presis ätit :D Frulle och nu lyssnar man på Miley :D och jaa här är dagens låt och LInda fick äran att välja XD


Den här låten gillar jag med :D ajaa men hej då ses


Av Lucky - 3 juli 2010 16:39

Hej Hej :D idag har man åkt till Varamon det var jättesjönt och då var jag med Grannen men nu ska hon till hennes mormor så nu kommer Linda och ska sova här ;P det ska bli kul !!!! vi kommer nog bada i min pool   för det är så himla soligt det har liksom varit 34 grader idag men nu är det 31,3 grader men det är skönt när det är varmt och nu lyssnar jag på Miley Cyrus Nya låt - Robot den är skitbra lovar men jag ska inte lägga in den jag lägger in den på min andra blogg http://miley---cyrus.bloggplatsen.se/ kolla på den om ni gillar Miley Cyrus eller om ni vill veta något om henne så är det bara så svarar jag innom 24 timmar på bloggen jaa men det här är i ella fall dagens låt


den berättar veldigt mycket den här låten.




Glöm inte att besöka min andra blogg med Miley Cyrus 


Av Lucky - 2 juli 2010 22:23

Hej idag har man inte skrivet något men har inte haft tid för att imorse vakna man kl 12 och sen skulle man derekt med ett par polare någonstans och pimpla men jag låg bara och sola och lyssnade på musik för jag gillar inte att fiska för att det kallas för djurplågeri !!!

och sen när vi kom hem så badade vi sen skulle man derekt till stan för att det var typ som en marknad där. och badade man igen och mammas kompis Annelie är här så att hon doppade sig och sen gick upp fast jag fortsatte att bada.

På marknaden köppte jag 3 ringar en som jag ska ha på fingret och resten ska jag har runt halsen i en kedja och en skitsnygg tröja typ svart och orange...

här är dagens låt med Miley Cyrus EN NY


Kolla eller lyssna hela :D den är skitbra !!!


Av Lucky - 1 juli 2010 22:52

Hej Hej folket nu sitter man och försöker nörda in alla Mileys nya låtar. Dem är skitbra men det är några stycken. och chattar lite med simon.

Idag har man badat och det var jätteskönt i värmen.

   Miley Cyrus orkar inte skriva mer XD   

Av Lucky - 1 juli 2010 11:02

Hej Hej Hej inatt har man sovit hos grannen och igår satt man vid laptopen och cama med elin och hennes granne. När vi vaknade i morse så kollade vi lite på tv sen åt vi frukost och det var gott.

dagens låt



Lady gaga är så himla cool


Lady Gaga

Lady Gaga

 

 

 

 

vill ha hennes kjol !!!

 

Jaa men hej då



felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Skapa flashcards