Lucky

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Lucky - 7 augusti 2010 23:41

ja visst ja jag glömde dagens vill ha xD

aaa jag är en liten twilight nörd XD

Av Lucky - 7 augusti 2010 23:22

  Asso gud förlåt för att jag inte varit inne på bloggen på evigheter men asso det har hänt lite saker som har fått mig att tänka till lite och jag mår inte så bra pågrund av det.

ja men det här är vad jag har varit med om dem senaste dagarna.

Jag har varit med Ange och Annie och så har man camat med Elin hur mycket som hälst   och snackat och idag kolllade eller nyss så kollade man på en film som hette ghost rider den var ganska bra !

och så har jag ett litet visdomsord här : skit i vad jag gör och sköt dig själv annars kommer det inte bli så kul för dig.

Jag hatar dem som lägger sig i mitt liv och bryr sig mer om vad jag gör än dem själva.

och så har jag färgat håret idag med underhåret hade jag ju redan svart men det började bli brunt så det färgade jag om och nu har jag röd lugg också.

jag vart jättenöjd !!!

jag kom nyss hem från ange och Annie.

här kommer dagens låt.


hoppas ni gillade den   

aa har nästan slutat äta med   jag vet inte vad det är för fel på mig.

jag har slutat äta och har gått ner otroligt mycket. och då tänker ni säkert ja men det är vell normalt. aa visst jag har gått ner 8 kilo på 2 veckor. och jag känner att jag är bara skinn och ben :(

det är jättejobbigt...

a men nu ska man vell glo lite på tv antar jag skicka mycket komentarer nu och ha det bra hej då 

felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Ovido - Quiz & Flashcards