Lucky

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Lucky - 29 augusti 2010 20:27

Tjabba folket   

Nu kollade man preis på en nyb kurs med streetdance.  

Och då ska jag i sånnafall börja på det med Jossan och kursen startar den 13 septermber på Anges födelsedag (GRATTIS GMN)

Aah men det ska bli så jävla kul och snart får man röd lugg med

Men det fins inte mycket att skriva men det kommer mer imorgon men ses imorgon puss och kram från eran felicia <33


Av Lucky - 29 augusti 2010 13:31

                                               Min dag                       

 

Nu är man med Ange och kollar på Eclipse igår sov Johanna hoss mig inatt <3

och nu kollar ange och jag på eclipse Den är värsta bra !!!

Men Agnes är mer inne i mitt skrivande än tv:en   Och sen ska vi vell gå ut antar jah   ...

Imorgon börjar helvetet igen då   stackars mig !!! Asso jah hatar skolan.

man har liksom 5 läxor i andra veckan   .

Men Men det är bara 2 år kvar så man får  vell stå ut antar jag   .

Kommer bli svårt men vi får vell se hur det går !

och jag ska börga med en sak som heter dagens ros <3 det är en sak som jag skriver en bra sak om en viss person <3 så skriv in en bra sak som ni har gjort så

Kanske ni kan få en dagens ros <3

 

  Dagens ros går till Amanda som har följt min blogg sedan jag börgade blogga och hon har mig som sitt största fan <3   Jag är glad att du gillar min blogg Amanda du får hjärna ge in förslag på Dagens låt eller vad som hälst som du vill ha in på bloggen <3 så kanske just ni kan få en dagens ros på min blogg sig bara en bra sak som ni har gjort <3 

 

 

Men nu kommer dagens låt <3 Det har kommit in förslag från corlnelia <3 att hon vill ha mer med Eminem <3 Jag gillar honom sj tack Amanda för ditt förslag

 

 

 

Och här kommer dagens vill ha <3

 

  Jag tycker den är fin

 

Men nu ska jag kolla på filmen så ses ikväll eller imorgon <3.


 

Av Lucky - 29 augusti 2010 13:31

                                               Min dag                       

 

Nu är man med Ange och kollar på Eclipse igår sov Johanna hoss mig inatt <3

och nu kollar ange och jag på eclipse Den är värsta bra !!!

Men Agnes är mer inne i mitt skrivande än tv:en   Och sen ska vi vell gå ut antar jah   ...

Imorgon börjar helvetet igen då   stackars mig !!! Asso jah hatar skolan.

man har liksom 5 läxor i andra veckan   .

Men Men det är bara 2 år kvar så man får  vell stå ut antar jag   .

Kommer bli svårt men vi får vell se hur det går !

och jag ska börga med en sak som heter dagens ros <3 det är en sak som jag skriver en bra sak om en viss person <3 så skriv in en bra sak som ni har gjort så

Kanske ni kan få en dagens ros <3

 

  Dagens ros går till Amanda som har följt min blogg sedan jag börgade blogga och hon har mig som sitt största fan <3   Jag är glad att du gillar min blogg Amanda du får hjärna ge in förslag på Dagens låt eller vad som hälst som du vill ha in på bloggen <3 så kanske just ni kan få en dagens ros på min blogg sig bara en bra sak som ni har gjort <3 

 

Men nu kommer dagens låt <3 Det har kommit in förslag från corlnelia <3 att hon vill ha mer med Eminem <3 Jag gillar honom sj tack Amanda för ditt förslag

 

 

 

Och här kommer dagens vill ha <3

 

  Jag tycker den är fin

 

Men nu ska jag kolla på filmen så ses ikväll eller imorgon <3.

 

felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Ovido - Quiz & Flashcards