Lucky

Alla inlägg den 1 september 2010

Jao

Av Lucky - 1 september 2010 18:58

Tjabba folket Nu har man presis snackat med Johanna <3

Och vi hade vell ett ganska fint samtal antar jag xD

Snart ska man gå ner och dusha. Och sen ska man göra svenska läxan. BOORING -.-'  Jao men imorgon blir det klassfoto antar jag Jag hatar det !

 

 

  

GUD VAD JAG VILL HA DEN DÄR T-SHIRTEN !!!!

det var dagens vill ha då antar jag och här kommer dagens låt

 

 

   Dagens ros går till Johanna !

För att hon är en sån bra kompis och älskar mig för den jag är !

Ses imorgon elr ikväll see you later aligator

Av Lucky - 1 september 2010 14:34

Nemen Helluuu Vad gör ni då....... Eh skit i att svara då men svara gärna    Jag känner mig lite galen idag   eeh Kanske inte så galen   ååh vad rolig jag är eller nått xD

Nyss kom man hem från sko.... host host helvetet.

Jaa och såklart så spöregnar det först messade Jossan sin mamma bah , Kunde du komma och hämta oss ?

Nej men det är ju så fint väder 5 min senare. " Aaaaah det haglar" Jossans mamma ringer igen "okej jag kommer och

hämtar er"

och jag var ju smart nog att säga lite regn skadar ju inte var glad att det inte är värsta orkanen.

Och såklart blir det värsta orkanen   Typiskt mig.

Och tjejerna i våran klass har gått på den nya tjejen   Dem är fan på allt som andas och lever -.-'

aah men nu ska man plugga dagens ros kommer ikväll  Och låt och allt det där men ni vet vad jag snackar om elr hur :P

See you later aligator ... 

Av Lucky - 1 september 2010 10:17

En vän ska vara

  • Ärlig
  • pålitlig
  • Snäll
  • Hjälpsam
  • Rolig
  • Finnas 24/7

Det här är mina kompisar för mig och derför älskar jag dem mer än allt annat.

Dem betyder allt för mig just nu när man har det svårt i skolan och allt

Och jag vill att mina kompisar ska veta att jag finns lika mycket för er som ni fins för mig !

Om någon av er försvann så skulle en del av mig inte finnas där den är idag.

Och glöm inte det !



Dagens ros kommer ikväll och dagens vill ha och dagens låt



Puss och kram från Eran Felicia <3

felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Skapa flashcards