Lucky

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Lucky - 6 september 2010 22:45

Jaha då är man sjuk -.-'

det enda possetiva är vell att man slipper Skolan nu sitter man och lyssnar på musik

Ashley Tisdale aah men nu snackar man med

Linda och nu ska Linda logga ut.

Som sagt var så har jag feber och drf Kommer jag ganska lågnt efter i skolan -.-'

Det är jobbigt.

Älskar er men nu måste jag dra glöm inte att läsa meddelandet ! (ett brev till en nära vän)

 

 

SES <33333333333333333333333333

Av Lucky - 6 september 2010 19:31

Vad ska man egentligen

Göra när man inte vill

När man inte klarar av

att leva längre när man inte

vill när man vill försvinna med

dammet som cirkulerar

runt i våra hem

Det är ett problem

Speciellt när inte ens

vänner bryr sig om en

Hur skulle ni känna er om

jag försvann om jag var

död skulle ni tycka om

mig mer då bara

för att jag var borta

Jag bryr mig om er

varför bryr ni er

inte om mig

och du som läser det

här vet nog vem jag

snackar om jag ger

inte ut några namn

men den börjar på

A

jag skiter i om du inte

är min bästis, vän,

eller äns känner mig.

Och vilken idiot skulle

ljuga om en sån sak

fråga dig det

och tänk dig hur

det skulle vara utan mig

hur det skulle kännas

om jag var död nu

så tänk innan ni (DU)

pratar

 

 

 

 

 

Det här var till min närmaste vän som jag älskar oavsätt vad hon gör med sitt liv.

Av Lucky - 6 september 2010 13:10

Nemen Heluu Idag var man hemma från skolan för man mådde väldigt dåligt jag har knappt inte sovit något för att jag hade

Annat på tankarna -.-'. Jag mår väldigt dåligt som sagt var.

Men imorgon ska man till Helvetet   

När jag har något speciellt att säga till mina läsare :P så kmr det stå

Kom ihåg Med stora bokstäver.

 

                                    

                                        KOM IHÅG

  • Som ni vet så har jag bytt överbild   
  • Jag kommer bara ha dagens ros en gång i veckan så nu heter det veckans ros
  • Dagens vill ha kommer bara om det är något som jag vill ha för jag vill ju inte ha allting hehe  
  • Tipsa era vänner om min blogg   

 

Här kommer dagens låt  Som var vald av mitt fan Amanda <3 Hon är 8 och har mig som idol   

Och hon älskar den här låten <3

 

Tack Amanda för ditt förslag <3

Aah men nu ska man lyssna på musik och plugga på ett prov som jag har tills på torsdag -.-'

felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Ovido - Quiz & Flashcards