Lucky

Alla inlägg under september 2010

Av Lucky - 25 september 2010 00:53

Man ser ju inte min bakrundsbild så bra så derför tänker jag visa den här

 

 

Johanna är här nu så jag orkar inte skriva så mycket men vi ses imorgon <3

 

pease out från eran      

Av Lucky - 24 september 2010 18:59

Hej Hej bloggen <3

Idag kommer Johanna Johoooo

Här kommer dagens låt och den är väldigt känslig för mig den betyder väldigt mycket för mig och den kan jag lyssna på när jag ska må bättre ! avreagera mig !

 

 

Och ni som inte kan engelska så bra kanske inte förstår så bra men aah jag kan inte göra mycket åt det tuvär   

 

Kl 8 kommer Johanna <3 yipee    Har saknat henne pissmycket asso !

 

Jag mår inte så bra psykiskt just nu !

men jag vet inte vem jag ska säga det till vem jag ska snacka med och jag vet inte heller. Jag vet precis vad jag ska säga men jag vet inte hur jag ska säga det, det går bara inte. Det går inte att förstå heller det är helt omöjligt !

 

Här kommer dagens vill ha !

 

  

Saknar dig mäst !!! <3<3<3

Hej då från eran    Ses senare eller imorgon <3 !!

Av Lucky - 23 september 2010 21:13

Hej Hej vad gör folket då   

Idag har man ätit mc-Donalds    yummi men mådda ganska illa efter xD

 

Imorgon kommer Johanna <3 Det ska bli jätteroligt ! Jag missade en sak på dagens vill ha så här kommer en sak som jag vill ha   

Biker gloves cone studs, John Doe Merch

Älskar dem

Jag mår nt riktigt bra än så päronen vill nt att jag ska till skolan än !

Men jag missar så jävla mycket !

Saknar dig mäst <3<3<3<3<3<3

imorgon kanske jag nt gör mer än 1 inlägg men det är för att jaa johanna kommer och det är nt alls kul för henne och sitta och glo kanske xD Men byrbyr ses imorgon <3

Av Lucky - 23 september 2010 14:41

Heej bloggen   

Jag mår bättre idag men jag kanske har bihålsinflamation men inget kan stoppa

Johanna från att komma hit jag saknar henne så himla mycket så hon får ta sig

Hit endå !  Här kommer dagens låt <3

 

 

Älskar den ! men nog om det idag har jag inte gjort så mycket ätit och igår så Skrev jag ett brev till Johanna även fall hon kommer på (imorgon) xD

Men hon skrev ett så fint brev till mig så då kan man ju nt låta bli !!!!!!

        Här kommer dagens vill ha

______________________________________

 

  

 

Puss och kram //    ses <3

 

Av Lucky - 21 september 2010 13:46

Heej <3 jag är fortfarande sjuk   

Och jag mår väldigt dåligt pga Mitt liv !

orkar faktiskt inte skriva så mycket men jag har fått en kedja säger inte mer ! <3<3<3

Av Lucky - 18 september 2010 20:51

Hej Hej Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej nu sitter man och camar med söötisen <3 (lindaa) jao
och hon sitter bara och snackar om sin lilla jonas xD lol Ne skoja men endå.

Imorse hade man 39 graders feber -.-'

jobbigt elr vad ! och idag skulle Ange ha sin fest och jag kunde inte gå -.-

Jag tar bilder på presenterna när hon har öppnat dem xD

kanske lite osmart att lägga ut bilder när hon läser bloggen xD hehe

Men aah här kommer dagens låt :P


Och snart ska jag få en mobil som jag vill ha och det är den här sonyericsson mini kanske inte världens bästa men den duger åt mig !

Av Lucky - 16 september 2010 07:37

Jaha då är man sjuk "igen" jag hatar att vara sjuk !!!

Värsta jobbigt men jag har inte mått bra på hela veckan så man får vell hoppas att det går över till helgen !!!

Nu sitter man och kollar på gamla disney klassiker   ÄLSKAR DET !

Aah det blir inget imorgon eftersom jag är sjuk vi skulle ju ha sån här klasskamp. Men det verkar inte bli av -.- jag som ville vara med eftersom vi skulle klä ut oss till Clowner xD aah men nu ska man kolla på filmen ses <3

Av Lucky - 15 september 2010 09:52

Hej Hej jag skriver inte lika ofta för att Min rauter på datorn har typ pajjat -.-'

Men Ajja nu är man i skolan och har en timmes håltimme   

På fredag ä det typ Klasskamp -.- värsta BORING !!!


vi ska klä ut oss  till Clowner !!! och jag älskar det förslaget eftersom jag har typ orange hår så passar det ju XD haha xD


Aah nu får man hoppas på att det går bra dem sista lektionerna   

Men jag hoppas inte på allt för mycket efter rasten har vi teknik sen har


Har vi lunch sen har vi no sen får vi gå hem ............. tror jag xD



felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Ovido - Quiz & Flashcards