Lucky

Alla inlägg under september 2010

;:

Av Lucky - 13 september 2010 20:09

Hej förlåt för att jag inte har vart inne på typ evigheter xD

men jag har faktiskt inte haft tid utan jag har fullt upp med alla läxor -.-'

Men vi får hoppas att det blir lite lugnare snart !

Orkar inte lägga in dagen låt men nu snackar man med världens sötaste Elin <333

Orkar inte snacka mer Hej då

Av Lucky - 9 september 2010 11:43

Hej Hej man mår fortfarande inte riktigt bra !

men imorgon kommar vilhelm ( mitt systers barn )

Jag redigerade lite bilder igår

   

Jaa och jag är på alla bilderna   

här kommer dagens låt   

 



MM älskar den imorgon kommer en väldigt personlig låt som beskriver mycket hur jag känner !!!!


Dagens vill ha =

   GILLAR GILLAR GILLAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Lucky - 8 september 2010 15:03

  Heej Heej <3

Här kommer dagens låt :P

If i die young heter ju den här låten och på svenska är det

if i die young = om jag dör ung

Jag älskar handlingen i den låten !

här kommer en bild som jag har redigerat :P

  

Av Lucky - 8 september 2010 13:10

Tja Tja bloggen xD haha
men idag är man sjuk -.-'

Det är det tråkigaste som fins jah hatar att vara sjuk.....

man bara kan sitta still och glo -.-'

Aah årkar inte skriva mer hej då

Av Lucky - 7 september 2010 14:44

Nu har jag haft min blog i 4 månader   

Av Lucky - 7 september 2010 14:35

Idag har man inte gjort någonting knappt

Man hoppas vell på att må bättre.

På Torsdag har man studiedag värsta skönt och här kommer dagens låt.

Som sagt var jag vill inte ha en massa dumma komentarer om att ni inte gillar

Mina låtar, och om ni inte gillar den skicka

in förslag på låtar som är bra !

Och jag tar inte emot någon som hälst form av fjortismusik -.-' aah men nu ska man Bara slappa ses puss och kram från eran

FELICIA

ses

Av Lucky - 6 september 2010 22:45

Jaha då är man sjuk -.-'

det enda possetiva är vell att man slipper Skolan nu sitter man och lyssnar på musik

Ashley Tisdale aah men nu snackar man med

Linda och nu ska Linda logga ut.

Som sagt var så har jag feber och drf Kommer jag ganska lågnt efter i skolan -.-'

Det är jobbigt.

Älskar er men nu måste jag dra glöm inte att läsa meddelandet ! (ett brev till en nära vän)

 

 

SES <33333333333333333333333333

Av Lucky - 6 september 2010 19:31

Vad ska man egentligen

Göra när man inte vill

När man inte klarar av

att leva längre när man inte

vill när man vill försvinna med

dammet som cirkulerar

runt i våra hem

Det är ett problem

Speciellt när inte ens

vänner bryr sig om en

Hur skulle ni känna er om

jag försvann om jag var

död skulle ni tycka om

mig mer då bara

för att jag var borta

Jag bryr mig om er

varför bryr ni er

inte om mig

och du som läser det

här vet nog vem jag

snackar om jag ger

inte ut några namn

men den börjar på

A

jag skiter i om du inte

är min bästis, vän,

eller äns känner mig.

Och vilken idiot skulle

ljuga om en sån sak

fråga dig det

och tänk dig hur

det skulle vara utan mig

hur det skulle kännas

om jag var död nu

så tänk innan ni (DU)

pratar

 

 

 

 

 

Det här var till min närmaste vän som jag älskar oavsätt vad hon gör med sitt liv.

felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Ovido - Quiz & Flashcards