Lucky

Alla inlägg under november 2010

Av Lucky - 21 november 2010 22:12

jamen Jahaa


Världen är full av gåtor förstå mig rätt !


Asso om jag står vid 2 gångar, en är rätt och en är fel om jag väljer rätt så går mitt liv hur lätt som hälst men tänk om jag väljer fel väg ! tänk om mitt liv blir värre !

det problemet har jag, jag vet inte vilken väg jag ska ta   .

Alltså om man står inför ett val och man vet inte vilken väg man ska ta ! 

man tänker sig nästan att man är i en labyrint och inte har en aning om vilken väg man ska ta för att välja rätt för annars kommer allt bli fel om ni väljer fel väg : (


   tryck på den för att den ska bli stor


Bye bye allt för mig ses imorgon <33

Av Lucky - 20 november 2010 15:27

Jag har massor med saker som ni förmodligen tycker om som kändisar bifore and after låtar en ny varge dag !


Av Lucky - 20 november 2010 14:00

Vad gör man egentligen när livet sviker ?

När ingen vill vara nära mig, försök i alla fall att förstå mig rätt om du är elak mot mig... jag klarar mig men när du börjar vara elak mot mina vänner också bara för att du inte gillar mig så är du död ! FATTA ! 



Mmm men ajja Det här är en av mina närmaste vänner som jag vill förstår att hon betyder väldigt mycket för mig ! 


Men här är hennes blog kolla gärna :D <333


www.lovedyoufirst.bloggplatsen.se


jag ursäktar om det inte kommer en länk men min dator är ganska cp xD -.- <3


Men här kommer kändis före och efter


  

Tyra Banks <33 älskar henne 


före är till höger -->

och efter är till vänster <--


Men hon är 36 år !


mm men det kommer bara en före och efter idag för att jag tänkte lägga ut lite bilder också :P <3


       Aah men asso det där var ju gulligt men nu ska jag lägga ut lite roligare saker :P <3


  


Lyssna noga nu ! 


Kolla på denna bild jättelänge så


kommer det se ut som att 


ränderna gör olika rörelser !


och om du mår lite illa efteråt 


så ska du bara blinka :D <33


   Du kommer se olika saker :P



Jaa bye bye glöm inte att 

Johannas och Linns blogg


http://lovedyoufirst.bloggplatsen.se/
 

Av Lucky - 19 november 2010 13:15

Dagens kändis nu och då !



Här är Christina Aguelera (kanske gravid IGEN)

 Hon har ju faktiskt en man och en son men är hon verkligen gravid igen ?

Bilden är nytagen !

Men såhär såg hon ut innan hon blev gravid !

http://cdn.crushable.com/files/2008/08/christina-agulera-trump-nakheel-1-nc-thumb.jpg

Tryck !


Men jahaa xD här kommer ett par Kändisar före och efter :P


   Det här Är Eva Longoria !

Snacka om skillnad ! Men hon har skönhetsoppererat sig också ! Eva Är 35 år gammal vilket kanske syns men endå ! hon ser endå äldre ut på före bilden vilken är till vänster <--


   Pamela Anderson Också gått igenom många skönhetsopperationer som ni kanske ser ;O och botox i läpparna och i ögonbrynen. Pamela Är 43 år och det syns inte tycker jag i alla fall 


Och så har ju vi den här tjejen också

  

Den till höger Är inte Miley Cyrus och om jag ska vara ärlig så är dem jävligt lika och jag vart tvungen att visa er det ! <3 :P

Men aah det var väll alla kändisar som kom idah och föresten Miley är 17 år 


Här kommer dagens låt <33


Okeej nee skojjar med er men jag tänkte bara visa Eva Longoria för er ;P


Och här kommer en video på Pamela Anderson :P sj tycker jag hon är Ganska cool xD <3



Det var Pamela


Men nu kommer faktiskt dagens låt :P


Typ alla har hört låten men kanske inte alla har hört musik videon <3 :P 


Aah nu är det såhär att nu ska jag dra men vi ses <33 :P 

Av Lucky - 18 november 2010 17:49

Jamen jahaa 


Nu orkade man ta sig in på datorn, mår så jävla illa så det är inte sant   Det är inte bra :(

men nu lyssnar jag på en av Rihannas nya låtar asbra !!!!!!!!

Och såklart så måste ju ni få höra den ! <33

  


Aah jag älskar den i alla fall :P <333333333


Meen jaaa då passar det ju inte bättre en att ha Rihanna som Före och efter på KÄNDISAR FÖRE OCH EFTER :P <3




Föresten vilken stil tycker ni är finast före eller efter ???


 


  


Jaa vilken tycker du är finast Rihanna Före eller efter :P <33333



Själv tycker jag att Rihanna såg mycket lyckligare ut på bilden innan och Michael hade ju som han hade det :'( <3


Bye Bye


Av Lucky - 18 november 2010 17:28

Heej bloggen jag kan inte lägga ut några bilder ändra färg eller storlek för att jag bloggar från mobilen <3 . Men jag kanske loggar in mer ikväll <3 ;-) hej då <333

Av Lucky - 17 november 2010 14:16

Ni får gärna kommentera :P<3


Det är kul att svara på frågor och förbättra saker när ni ber om det :D <33.

Just nu laddar man hem ett Paint :P till datorn <3 och snackar med Jeppe på msn.


Idag i sko.... host host helvetet var det lika dant inget förändrats.


bye bye xD orkar inte mer !

Av Lucky - 14 november 2010 14:07

Ja men jahaaa :P nu ä man hos mormor och morfar. inte det roligaste man kan göra men jaa ......

men jag tänkte på en sak . Kändisar som blev kända när dem blev unga förändras fortare kolla här

 

Britney Spears från en ung tånåring till aah ni ser ju själva !

 

 

Och här kommer Miley Cyrus

 

   

 

Lindsay Lohan

 

  

 

 

Imorgon kommer en till Artist snälla skicka in förslag på en artist som ni vet har förendrats eller som ni inte vet hur hon / han såg ut när han var lite ! <33

 

 

&hl=sv_SE&fs=1&"> 

och dagens vill ha:P som jag kommer få på min födelsedag endå :P men denå <333 

DAGENS VILL HA

  

Jaa min present :P <333

felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Ovido - Quiz & Flashcards