Lucky

Alla inlägg under november 2010

Av Lucky - 12 november 2010 13:35

Jamen jahaaa...........


Idag vaknade man kl 1. och sen åt man pankakor till frulle xD <3

mår lite illa nu men vad gör det ?   

Sen när A.S kommer hem från skolan så ska vi va tror jag men vet inte men snart ska jag i alla fall plugga gloser    PÅ HÄLGEN.


Men låt oss säga att jag mår bättre idag, har ingen feber!    Men who cares.

Det betyder bara att jag måste gå till skolan på måndag   .

Jag saknar tiden då man var typ 5, allt löste sig

Man fattade inte vad (död) betydde!

Allt blev bra när man fick gråta ett par tårar

Klara sig sj . hahahahahahaha det fanns inte äns något som hette !


Där var bara några exempel på hur barndommen är till skillnad från nu !

Nu är det över nu ska man växa upp. och alla förväntar sig att man ska göra det så lätt som att ta på sig skorna, då tänker jag, är alla helt korkade i saken mellan axlarna som inte kan tänka klart ??

Så jäkla trött på att leva med sånna människor som inte axepterar den jag är och vilken väg jag tar !




 Alla er som gillar IRON MAIDEN <3 :P


Så jävla härlig röst !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!

Men aja ska dra nu hade jag tänkt ska plugga ! -.-'

Av Lucky - 11 november 2010 22:37

Jaha 


kalla mig värdelös 


kalla mig ginger


kalla mig saker som skulle få någon annan att gråta sig till sömns


men om du kallar mig för en dålig vän så dör du !


och om du gör något mot mina vänner så dör du !


Mina vänner är mitt allt ! och jag menar allt ! 






Jag lider


jag har stressatacker 


men vad gör man ????

Av Lucky - 11 november 2010 11:42

Viktigt meddelande till alla !



Nu har man bytt fråga till vänster 

glöm nu INTE att rösta !!!!!!!!!!!


........................................

glöm inte det !





















vad sa jag nyss ....


Just det GLÖM INTE DET ! <333


Fast om ni ser det här inlägget


precis när jag lägger in det så


kommer frågan inte vara klar


men snart :P 

Av Lucky - 11 november 2010 11:38

mm idag ä man hemma <3


för en speciell sak som får mig att må dåligt ! 

Men i Helgen ska man va med A.S   

Hehe :P


Ska ha skitkul hade jag tänkt <333 !!!!!!!!!!!
men mår inte så bra så måste sluta ! bye 

Av Lucky - 9 november 2010 17:01

Heej idag orkar man inte skriva så mycket men jag har ett meddelande !


Alla ser olika ut !

Alla har sin egna åsikt

vissa skolkar

vissa är bäst i skolan 

men det viktiga är att man inte ska dömma folk

för det utseénde, klädsel, smarthet xD eller vad fan som hälst 


om du gör det så är det dig det ä fel på !

Av Lucky - 7 november 2010 14:57

Förstå att du betyder allt för mig

vi är inte alltid överäns men vi löser det tillsammans !

Jag vet nästan allt om dig

vi har varit kompisar sen du föddes

ska man verkligen bara slänga bort den tiden ...

NEJ

det ska man inte !

kompisar sen födseln och bästisar när

du vart 6 år.

Man slänger inte bort sånt !

jag älskar dig jätte mycket
(ange)

du förstår bara inte att du betyder allt !

snälla förlåt !

 

 

Båda kan skärpa sig lite <33333333333333

 

 

Puss och kram från din bästis !

 

kommer aldrig lämna dig!

Av Lucky - 6 november 2010 18:32

Just nu är man med Linda och hon sitter och snackar med Alex ;)

och Tydligen så sitter Alex på jeppe.

Och nu håller han på att sparka sönder ett staket ( Jeppe ) alltså xD

 

 

Aah och Linda står och sminkar sig och asgarvar ingen bra kombenation xD...

Jaha men nu sitter man och inte har en aning om vad man ska göra :P <3333

 

Och nu försöker Lindas Lille bror Jesper låsa in oss xD han lyckades men Linda hade visst inte nyckeln xD så vi kom ut xD <33333333

Men nu ska jag dra xD hej då ses <33

Av Lucky - 5 november 2010 14:38

Jaha det här blev ju mys när man är hos Johanna och kristina så får man feber :'(

Men imorgon ska man kanske sova hos Linda <333333

men vi får se hur det blir med det <33333 (L)

Men aah ........

 

Johanna har precis Dushat :P xD men vi kommer inte hinna klart med dansen :(

1. jag mår inte bra

2. Johanna vill nog inte hoppa in i duchen igen xD

3. det finns inget tredje

 

nu ä det ju faktiskt så att jag orkar inte lägga in någon dagens låt eller dagens vill ha så ni får lyssna på tidigare låtar :) <3 ;) men ha det gött :) <3

lev livet mdf <33333333333333333333333333333333333

 

 

felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Ovido - Quiz & Flashcards