Lucky

Alla inlägg under december 2010

Av Lucky - 18 december 2010 21:37

Idag har man väll inte gjort så mycket eller jo eller nae xD Linda åkte hem imorse och det det var skit kul igår kväll med jeppi och Alex :p <3

och Linda såklart :D <33333 hon är alltid med :p.

Men jag var lite ledsen / deprimerad senare senare typ på natten xD <3


Och idag har man sett på Harry Potter nya Del 1 :p <3 av 2

och den var skit bra :D (L), Sofia och Vilhelm är här :D <333 och det är skitroligt att träffa sin syster :p. Och imorgon kommer släkten + Linda för att fira min födelsedag igen xD (L) <3.....


såå då får man ännu lite till presenter xD <3, men nu kommer dagens låt sen en snabb liten bild på dagens nya sak :p ,,, jag ska börja med Dagens coola bild :p haha okej xD kanske inte kommer fortsätta med det så länge men ett tag i alla fall :p <3


   



Dagens fina låt :p <3333




Nu kommer dagens coola bild :p


   tryck på den för förstoring :p <33

Av Lucky - 16 december 2010 15:51

imorgon blir det party med dem här pysarna :D <3


  

Av Lucky - 16 december 2010 15:44

du kunde varit borta :'(


här är en låt till en som jag tkr väldigt mycket om !!!


Av Lucky - 14 december 2010 16:17

Dagens inlägg kommer handla om

min dag

dagen låt :p

min födelsedag

juldagen 

och lite mer skit xD :p


                                                    Min dag

Idag har man bara chillat målat lite och snackat med alex :p <333 ganska kul.

MANNEN XD .............. och imorgon ska man vila för man mår inte världsbäst men men jag klarar mig ! <3333


Och när jag endå håller på och sackar om morgondagen så vet jag inte xD<33..

Men idag har man ju också snackat med jeppi    det är kul vettu xD

aaaah vad kan man säga nu då .. min dag har varit så jävla tråkig det kan jag säga xD                                    

                                                    Dagens låt

aah här kommer dagens låt :p


   


i´m sick of you ! ¨

sannt ! <3333''



MIN FÖDELSEDAG 


är på fredag och då kommer Jeppi Linda Alex hit och ska fira mig :p eller vad man kan kalla det :D föräldrafritt så jävla skönt ! inget illa menat xD <3333

på morgonen kanske man får en present men sen på kvällen får man nog lite mer :p <3333333


Och sen ska vi vell kolla på film äta tacos och allt som dem vill om det inte är allt för kallt så går vi vell ut :p.. Det kan bli kul .... tror jag nee det ska bli kul xD <333.................


JULAGEN 


då ska man gå över till grannarna och ha så jävla kul ! (l)

hoppas jag .. och då ska man inte bli osams ! <33 och då ska man vell ha på sig något enkelt ! aa cha cha hej då xD <333 :p ses senare kanske :)

Av Lucky - 13 december 2010 15:43

Nu kommer ett inlägg då :p <33333


Igår var det så jääävla kul !!! på rocka fett ! 

När man kom in där var det ganska pirrigt men det gick över efter en timme som linda sa ! :p


Men idag mår man inte så värst bra :/ så slapp skolan men imorgon ska man inte göra något heller.

har städat rummet idag (duktiga mig xD )

aaah rocka fett bränna krut vad fan det heter xD


det började egentligen kl 5 men vi drog dit kl 8 :p

Och Alex var där, Alex var där xD, Jeppe eller i mitt fall Jeppi xD <3, Linda ofc :p <3

Jennifer, micka och MASSOR mer som jag inte bryr mig om xD....


och sen 20 min innan kl var 01.00 så hände en liten olycka med Alex   Och det var skitläskigt och jag vet fortfarande inte om han mår bra men man hoppas alltid på det bästa ! <333333333333333333333333

och snart ska man väll äta spagetti och körresås :p <3


På fredag fyller man år :D <3

och det ska bli sjukt kul och som i tidigare inlägg så har jag visat en bild på Alex jeppe och linda och mig och det är vi som ska regera huset när vi är hemma själva

:p <3... Och dagens låt blir ......... och jag ska försöka börja med musik video också :p <3



och det är ju ofc eminem :D <3



i helgen sov jag hos Linda 

och sen ange :p <3 och sen på söndagen drog man ju till bk (bränna krut)

som jag sa högre upp :p.....


Men nu ska man dra seeeees seeeenareeee :p <33333

Av Lucky - 10 december 2010 15:48

 Heej <3333 :p

nu är man med jeppe och Linda <333333 (L)

och nu ska man försöka ladda upp den där bilden xD <3 som jag skulle göra igår :p <3

ne det funkade inte xD

 

så nu vetifan vad vi ska göra ! xD

Här är linda xD

det funkade inte häller xD <3

 

Av Lucky - 10 december 2010 00:11

Nu är man med Linda <3333333333333333333333333333 (L) och vi ska se på eclipse :p <3333

och Linda hittade en gammal twilight (new moon) tröja i hennes garderob xD <3

och hon är beroende av idomin xD.......

 

aa men nu ska vi kolla på new moon hehe

och här är en bild på oss :p

asso jag känner mig så jävla trött så kanske inte är så jävla kul men men :p <3

 

och på måndag börjar kan inte äns nämna det :'( så jävla jobbigt men nu

eller snart måste berätta en grej först :p

jag tror att jag kommer få ett Wii i födelsedags present.

tyck jag är löjlig tyck vad fan ni vill jag tkr det är sjukt kul :D <3

 

Men nu kommer bilden :p hej då see you later aligator

PS: Linda är sjukt sööt! <3333333333 (l)

 

 

och nu dampar datorn loss så bilden kommer senare ikväll xD <3 idag inatt haha xD <333333333333

 

Av Lucky - 9 december 2010 10:36

jag drömmer hämska drömmar !

låt mig säga att det här påminner om det !

Lite fast 1000 gånger värre !


  



här kommer dagens låt <33333333


  



Dagens vill ha <3333



och jag sparar till den här så det ska inte bli några problem att få tillslut xD



   Klänningen alltså men vi ses senare bye

felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Skapa flashcards