Lucky

Alla inlägg under maj 2011

Av Lucky - 24 maj 2011 15:22

;)

Av Lucky - 24 maj 2011 15:19

Har varit dålig på att blogga ett tag nu...


Men hooo CARES jag mår bättre oh jag är ute mer men ska försöka blogga mer ;) <3

<3

Av Lucky - 22 maj 2011 22:23

Dancing is like dreaming with you´re soul



 




Av Lucky - 20 maj 2011 20:52

KAN MITT LIV BLI TRÅKIGARE ???

<3

Av Lucky - 19 maj 2011 20:41

idag var det trååååkigt i skolan....

lång dag tråkig dag!!!!!!!!!!!


ajja imorron har vi bild hela dagen

ännu tråkigare jue ....


 

so i mooving on letting go





holding on to tomorrow





i always got the memories





when i´m founding out ho i gonna be





we might be apart but i hope





you always know that you be with me




wherever i go !







Av Lucky - 15 maj 2011 18:20

Igår gick jag hemifrån mig till stan


jag är sååååå förvånad över att jag hittade seriöst!!! :O



aajja xD...


sen när jag kom hem så stack jag till min söta lilla ange [smeknamn] :P


oh kolla på den där song contest elr vafan det heter :P

ERIC SAADE kom 3a jaaaaa....


oh Lotta satt oh sjöng lille kay [fråga inte] xD

hade i alla fall kul igår :D


KÄNN PÅ DEN JOCKE xD.....


kom hem halv 12 sen var jag uppe till 1 kanske sen var jag slut


allt för meejjj bye

 




Av Lucky - 13 maj 2011 22:25

Rawr....



 



Det var en flicka som skulle ta genvägen hem över en kyrkogård mitt i natten. Det var mörkt och hon var rädd. Då kom en gammal gumma och frågade om de skulle göra sällskap. Damen såg snäll ut så det ville flickan gärna.
"- Är du rädd för att gå över kyrkogården när det är mörkt?", frågade gumman.
"- Ja, det är jag", svarade flickan. "- Det var jag också när jag levde", sa gumman då.
 
 
Det var en tjej som skulle sova ensam hemma. Hon var inte rädd för hon hade sin lilla hund hos sig. Hunden brukade alltid sova under flickans säng och om flickan blev mörkrädd så stack hon bara ner handen under sängen och lät hunden slicka på handen. Då blev hon lugn igen.
 
På kvällen låg flickan i sin säng och lyssnade på radion. Då bröts sändningen och  hallåmannen talade om att en köttätande mördare hade rymt från ett dårhus i närheten. Man skulle släcka alla lampor för galningen drogs till kött, blod och ljus.
 
Flickan släckte lampan och stack ner handen under sängen. Då kände hon hunden slicka på handen och blev lugn och somnade. Efter en stund vaknade flickan för hon tyckte att någon kom uppför trappan. Hon stack ner handen under sängen  och när hon kände hunden slicka  på handen blev hon lugn igen och somnade om.
 
Snart vaknade flickan en gång till. Hon tyckte att hon hörde ett droppande ljud från badrummet. När flickan kom in i badrummet fick hon se att hennes hund hängde i tvättställningen ovanför badkaret. Den var knivstucken och allt blod hade runnit ner i badkaret. På spegeln hade någon skrivit med blod: "Människor kan också slicka".
 
 

...

Av Lucky - 12 maj 2011 15:58

vad gör man ?



allt börjar någonstans och allt slutar någonstans

mitt har redan börjat, man kan tycka om det man kan hata det...

jag hatar det.

men det finns inte mycket att göra man kan bara sitta och titta på omedveten om vad som kommer hända här näst

varför slösa bort sin tid på dricka, slåss, bråka och allt sånt där ?

det är det sämsta man kan göra vad hjälper det en själv

man mår bra för stunden sen blir allt förstört.


*man gör / säger saker som man aldrig skulle säga på fyllan som kan förstöra en hel del av sitt liv


*man kan få cancer av rökningen man kan bli sjuk man kan till och med dö av det


*slåss antingen så blir man svårt skadad själv eller så hamnar man hos polisen för att ha skadat en annan


varför gör ni det för jag förstår inte



ojj vad coola ni är som är små fegisar som följer grupptryck vart ni än går oj vad imponerad man blir av att ni slår någon som är mindre populär ohh fuck vad grym du var när du nästan inte kunde gå för att du hade druckit

asso ni kommer bara hamna i en massa jävla problem för det ni gör nu....


gå eran egen väg istället för att förstöra allt nu !!!

gå eran egen väg snälla !



en person sa till mig en gång ''lyssna på ditt hjärtas inre röst''

om det inte känns rätt gör det inte.

folk förändras man accepterar det och dem som dricker skylle oftast på att man mår dåligt...

jag mår inte så jävla bra men jag har aldrig rört något med alkohål i

jag mår skit rent ut sagt men jag har inte ens nuddat en cigg i hela mitt liv


FÖR I HELVETE SKAFFA EN RYGGRAD OCH GÅ ER EGEN VÄG ISTÄLLET!

felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Ovido - Quiz & Flashcards