Lucky

Alla inlägg under juni 2011

Av Lucky - 7 juni 2011 18:04



haha glömde lägga in bilderna från när vi sov över med klassen


hahahahaha...


men i alla fall

olivia oh Jocke sov i stort sätt PÅ mig xD


lite roligt


men här kommer lite bilder från älvan


alla som var där



                  Jocke              Hanna            Julia    Sebbe

 


+




Jennifer :D

  




ooh sen Olivia med OFC   



som har fått en ny mobil oh en avensjuk felle på köpet xD <3


  


aaoo oh felle sommarklädd yaoo :D


kom ihåg det här var för 2 eller 3 dagar sen


oh felle


  


  


fick en liten vän också


som jag antar senare dog   


  


ajja allt för mig haajj dååeee ! <3



Av Lucky - 7 juni 2011 15:31


har ju fått mitt nedrans löshår ÄNTLIGEN  




















       

oh här är världens sämstaste cam bild på det


men men.... bättre än inget xD


 


så himla FAIIL det står liksom tiden xD


men men

vad tycks :P ??? <3

Av Lucky - 6 juni 2011 20:52



Av Lucky - 6 juni 2011 20:46



Du tar mig för givet


att jag alltid finns kvar hos dig


men det kommer jag inte göra !


jag är trött på att bli sårad hela tiden


jag har mitt liv du har ditt oh du ska inte få förstöra det !


jag har varit nere i ett svart hål redan...


jag klarade ingenting jag bara satt oh glodde oh väntade på bättre


tider, dem kom aldrig


minnena finns alltid kvar oh jag klarar inte vissa saker


få mig inte att må så dåligt igen


Snälla !

Av Lucky - 6 juni 2011 01:35



såhär såg man ut idag


   


med ett rosa tråkigt normalt linne oh svart under oh svarta mysis byxis :P


__________________________________________________________________


Idag kom Kristina oh Ange oh Anni har sovit här vi hade jätte roligt


men asso min dator dampar så jag kan tydligen inte lägga upp så mycket bilder


men jag ska snart fixa det ;)



  




  


jag vill ha den på skolavslutningen men den kostar 549 + 100 kr frakt så det


blir lite dyrt   



_________________________________________________________________________



aoo men ska sova nu hade jag tänkt oh kl är 01.44 <3


sovis gottis alla små grisis :P <3

Av Lucky - 3 juni 2011 11:33




nu står mamma oh plattar mitt hår för jag orkar fan inte göra det själv  


haha jag är lat av mig helt enkelt  


snart ska man dra te Olivia för att vi ska ner till bussen oh åka dit vi ska 


sova  


______________________________________________________________


kommer hem imorron på eftermiddagen oh då kommer det nog komma 


bilder tror jag allt  


dagens braiga låt dåe 


    


Av Lucky - 2 juni 2011 17:59







<-- ny omröstning   








Av Lucky - 2 juni 2011 17:14

hejj hejj


har gjort om bloggen lite xD


har ett nytt bloggnamn också


http://fellesliiv.bloggplatsen.se/


det är fortfarande på '' bloggplatsen '' men nu heter den


'' fellesliiv '' istället   


Gillar det namnet mer!



______________________________________________________________________



När jag endå är igång oh skriver så kan jag ju säga att jag inte har haft så mycket


tid för att jag har helt enkelt varit lat...


imorron ska man med klassen oh sova någonstans mins inte vad det heter nu bah


för dä 


dagens låt dåe 




nu ska jag dra cha hejj dåå <3 



felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Ovido - Quiz & Flashcards