Lucky

Alla inlägg under juli 2011

Av Lucky - 24 juli 2011 01:09



inatt sover ange oh annie här


  


GRYMT KUL


men var ärliga !!!!




Text maker

  


oh jag har ljugit för er :O


såhär ser jag ut egentligen


det här är mitt sanna jag




japp så äre




________________________________________________________


nu sitter ange oh glor på mejj som om jag är värsta idioten


japp det gör hon xD


checkade en gång till


JAPP HON KOLLAR PÅ MEJJ SOM OM JAG ÄR HELT


                                 JÄVLA DUM I HUVUDET


men hare brauuuuuu :D


oh ärligt talat jag tycker kossan är


snyggare än


(mitt verkliga jag)


:D

Av Lucky - 23 juli 2011 00:44



äe jag den enda som tycker att det är konstigt att agnes oh jag


har exakt likadana tungor :O ??


   hahahha kul kul :D


men men idah har vi gjort typ som en film


hade sketa kul :D


failade ett par typ 100 gånger men det löste sejj (A)


 


asso guuh ser ni hur jag ser ut xD


inte okeejj


see u later :D


DRIV MED FJORTISAR :DD

Av Lucky - 21 juli 2011 23:51


Myspace text generator





Gaah vad kul det är att åka bil i 4 timmar -.-

 


inatt sover man hos ange som ni kanske såg överst


:P


oh här kommer


Cool text generator


    


men nu ska jag va social me ange oh annie oh hennes hals låter xD


KONSTIGT KONSTIGT


men men xD


felle: vad gör du med halsen ??


Annie: inget den bara låter ibland


felle: eehm okeejj xD


men ska dra nu chabba hej då <3


Av Lucky - 20 juli 2011 23:25



kossor är något UNDERBART fina, underbara sååå sööta


  


Jag bara säger det   

Av Lucky - 20 juli 2011 23:02



Jag glömde mitt 1 års jubeleum på bloggen


VAD SÄMST JAG ÄR !!!!


men för en månad sen hade jag haft bloggen ett helt år


unbeliveble

  


men gjort är gjort


imorron färgar man håret


yeyy :D

Av Lucky - 20 juli 2011 17:27


livet är för komplicerat!!!


5 dagar utan ange 


saknar dej! 


men nu ä man hemma från halmstad oh nu kommer bilderna som jag har 


lovat er  



                   




   



Tryck för förstoring <3


 felle o kossera               mamma                 blommor         

     








jojjo fick inte lägga upp bilder på sejj


:'(


derför har jag inga bilder på henne <3


imorron färgar man lite av håret blont oh sen blir det rosa   



bilder på alla kläder kommer 


oh dagens låt kommer nu




ses





















Av Lucky - 19 juli 2011 20:55


heejj nu kom man hem från stranden :)


bilder kommer :P


några dagar sen var man hos kossorna på stranden


check it out


    


sååå seeta :D

Av Lucky - 19 juli 2011 16:17


hejj på er   


idag var man på stan ... igen xD


oh asso bilder på allt kommer i promise !!!!


men det är lite svårt när man är här att fixa det :(


haft en jättebra vecka med min seeta johanna (studsboll/jojjo)


oh kristina ofc oh deras fräldrar ! ;)


  


ganska failad i ansiktet xD


ho fucking cares


skorna = gamla


pantsen = nya från ullared fan ^^


kjolen = ny


tröjjan = ny


mössan = ny :P


om det ens e någon som bryr sejj så aa   


men ses oh bilderna kommer när jah kommer hem :)

felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Skapa flashcards