Lucky

Alla inlägg under juli 2011

Av Lucky - 17 juli 2011 23:36


glitterboo.com



har varit supermegadålig på att blogga nu på länge men det ska det


fan bli ändring på !!!!!


idag fyller min sköna böna år


ETT GRATTIS KRÄVER JAG !


 igår kom jag till halmstad oh träffade mina älskade


före detta grannar


saknar er som bara den när jag inte är här alltså !


igår var vi hos kossera oh blah blah blah bilder kommer


men kanske inatt men see u later mdf <333333


  



Av Lucky - 14 juli 2011 13:56


inatt sov man med ange oh simon på studsmattan


oh det var så JÄVLA fuktigt ute ! 


hahaha 


vi gick in vid 4 imorse för att det var ganska kallt !


men ajja 


vi hade skitkul igår kväll :D <333333


allt för mejj hajj dåe <3


bilderna från fjuk kommer någon dag när jag har tid 


på lördag åker man ju till Halmstad 


oh träffar min sköna böna oh kristina oh hennes familj 


hejj då <333

Av Lucky - 14 juli 2011 13:40


går inte så bra att blogga längre...


har inte så mycket tid över men jag gör det så ofta jag kan <3


dagens låt



underbart fint låt !

  



    idag fyller mormor såå GRATTIS :P Allt för mejj hajjj dåee <3












Av Lucky - 12 juli 2011 23:00




add glitter to photos



har varit på fjuk (en ö) oh tältat med ange annie simon david oh allas 


föräldrar xD



GRYMT KUL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


bilder kommer senare 


men inatt sover man me seetaste ange på altanen xD


sööv gött alla små grisar :D

Av Lucky - 9 juli 2011 12:24


jag sa en grejj som jag ångrar 


jag förnekar inte att jag har sagt det...


men jag förnekar att det var sanna ord 


du betyder mer än guld för mejj oh det vill jag att du ska veta


vill aldrig förlora dejj!


vi har bråkat...


oh jag har blivet sårad.


men vi har blivet vänner igen


jag sa en sak som jag ångrar stort oh jag vill att du ska veta det


vad som än händer så kommer du alltid ha en stor plats i mitt hjärta


alla gör misstag 


snälla förlåt mitt <3 :'(

Av Lucky - 3 juli 2011 18:26



idag vaknade man vid typ kl 1


  


ange sov här


oh vi hade jätteroligt igår men nu är ange hos sejj oh jag ska packa


för imorron åker man till syrran


  


oh hon ä höggravid så hon får sin lilla flicka eller pojke snart


  


det ska bli så kul !!!


men är jätte trött så lägger mejj nog ganska skapligt ikväll i alla fall <3



Av Lucky - 2 juli 2011 22:13



sjukt rolig dag me ange


  



eehm aa här kommer lite roooliga bilder fan !!!!


                          



eehm aa ni ser vell själva xD


hahaha


Ange fick lite beslutsångest där xD


fast tillslut så levde hon oh skalet lyckliga i alla sina skaliga dagar


  



ha re braaaa !!!!


OH KISSA ÄR FÖR LOOSERS !!!! <3


oh då sa ange


NE KISSA PÅ SEJJ ÄR FÖR LOOSERS !! <3


hare bra fan!!

felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Ovido - Quiz & Flashcards