Lucky

Direktlänk till inlägg 7 juni 2010

Världens bästa bästis <333

Av Lucky - 7 juni 2010 09:52

Hej Hej Nu är man med Världens bästa bästis Josefin hon och jag ska se på Sex and the City och ha lite trevligt vi skulle igentligen vara på fotbollsplan och Glo på fröknarna köra fotoll mot 9:orna men vem orkar det typ alla gick hem i smyg   

Nu dricker Josefin Chokladmjölk  eller oboy kan man ju också säga XD.

Mina grannar har skolavslutning idag och femmorna ska köra brännboll mot fröknarna och dem har vunnit flera år i rad  

Josefin vill säga ett par ord = lärarna har bara vunnit genom fusk  och kanske att vi  ungar är lite rappa i mun men ändå, det är FUSK!!!!!  

Felicia= Okej det var det och man ska klä ut sig till någon eller något och när jag gick i 5 så klädde jag ut mig till ett troll

Josefin= Och jag klädde ut mig till en punkrockare (därifrån fått min style) men det gick inte bra, sprayfärgen syntes inte i mitt mörka hår   men du Felicia, du var ett sött troll XD^^

Felicia= japp men nu är Josefin blond och är en polkagris (betyder har rosa hår o blont), ja det var vell det XD


Imorgon slutar vi och vi ska bara stå och glo på lärarna när dem snackar och några elever ska få priser. Jag vill inte gå dit men man har inget val och jag har redan köppt kläder :P

SKITSNYGGA   


Josefin= Jag tycker att pris utdelningen är det värsta skolan kan komma på! Alltså ge pris till dem som varit duktigaste och bra i skolan, men tänk på dem som kämpa och gått genom ångest bara för att få G nivå, JÄVLA IDIOTER DÄRBORTA!!!

önskar man slapp se barn som mår skit när man slutar finkan, men har inge val, morsan tvingar hur mycket man en bönar och ber. Men likadant som Felicia, så har jag redan köpt skitsnygga kläder, så  något gott hände ju XD  


Felicia= Ja hon har sina åsikter XD

Josefin= Och det är jag stolt över som en blondin XD

Felicia= ha ha ja jag gillar min bästis   

Josefin= JAG MED!!!  

Felicia= jag har glömt att berätta att vi har gjort en film Emma jag och Jossan i skolan och jag är en psykisk sjuk Clown kanibal som äter kött och springer omkring och skrattar galet och jossan är

Josefin= Ja jag är inte med så mycket, Thank you God. Men Feffe skrattar  ju bara bäst!!! XD. Vi lägger in filmen senare på youtube, när vi fått den av läraren XD

Felicia= och nu till poängen vi vann ett pris för bästa ljud på filmen och Emma vann som bästa kvinliga skådespelare och man vann en biobiljett jag vart glad XD

Och jag tror att dem också vart glada

Josefin=Hallo, of course man blev glad. Gratis bio!!!! XD

Men men synd att alla filmer på bio här i stan just nu suger!!!!  




Felicia= Nu lite om tidigare i veckan i fredags var vi vid dockan och killarna i klassen badade förutom Billy och Hampus och Alex

det var kul att se. men nu ska vi se på Sex and the City hej då puss och kram 

Josefin=Okej, måste vi??... ja ja hur som helst, bye bye motherfuckers XD<333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lucky - 19 april 2012 20:12


      Hej då oh hej igen snart   den här bloggen   kommer va ett minne   från 1 och ett halft år av    mitt liv !   kanske mer   tryck på nallen       älskar er !        ...

Av Lucky - 14 april 2012 21:24


    USH HEMSKT !!!   får hoppas att dem är på en bättre plats    ...

Av Lucky - 14 april 2012 20:46

hej hopp              '                 idag har jag färgat håret     det blev mycket mörkare än vad det var tänkt men men   det blidde ganska okejj endå                                ...

Av Lucky - 13 april 2012 18:52

    BLOGGFLYTT PÅGÅR !!!     veeet jag är asdålig på att blogga oh uppdatera just nu    men jag gör allt så fort jag kan !!    ...

felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Skapa flashcards