Lucky

Direktlänk till inlägg 28 september 2010

5 hela låtar <3 som dagens låtar <3

Av Lucky - 28 september 2010 16:06

  Heej Heej Heej folket   

Just nu är man jävligt trött på alla dessa missförstånd....

Men aah vad kan man göra åt det   

Aaah nu hela kvällen ska man plugga    Men vad ska man göra åt det när man har varit sjuk 2 veckor   aah men aah skitsamma jag tar mig igenom det...............................................

..................................................

..................... Tillslut xD

 

 

Aa idag hade man gympa -.-' och orientering   Aaah man kan säga att jag är ganska trött på skolan !

men aah tillbaka till orienteringen. vi fick kartan av kim och så gav han emma och mig varsin och då kom det sig att man vart tvungen att springa 1 och 1 eller i mitt fall (gå)    aah men i ella fall så (gick jag) sen på vägen ner till rävabacken så kom Billy cycklande och hade missat att man fick kartan vid skolan Haha    Snacka om att jag garvade lite ...

men aah när vi var framme så sa billy att han kunde gå med mig och då fick jag hjälp med alla    det var lite kul för då slapp man göra något xD haha

men jag har märkt en sak ( Billy kan inte gå xD )    fy fan vad jag garvade först´trilla han på minst 4 grenar / rötter och så tror han säkert att man kan gå igenom stenarna istället för över dem xD

Men det gick inte så bra för honom.

och sen råkade    jag sparka honom på smalbenet typ 4 gånger när han var lite taskig xD eller aah det var ganska kul för han höll på att trilla i ett dike xD.

Men jag fick i ella fall godkänt på uppgiften yippe    så det måste vi fira med hela 5 låtar på bloggen <3    Wow nee skojar men aah 5 låtar <3   

 

meen aah mer om helvetet ! <3 Josefin var sjuk idag stackars henne !

och Ange är med Sjuk idag stackars henne med !!!!!!!!!!! älskar er !   

Men eftersom Jossan var sjuk så var jag med Emma och Billy som jag brukar  imorgon hade tydligen lärarna tänkt att jag ska göra 2 prov på samma dag yippe   ååh vad trött jag blir men nu camar jag i ella fall med världens sötaste Elin <3<3<3

aah men här kommer dagens 5 låtar  

 

 

 





Meen aah men idag åt man inte í skolan xD utan vi åt hos Linda spagetti och massor med kryddor xD och vi hade så jävla kul så det var inte sant ! MEN AAH  jag kunde inte stå efter bara för att jag hade skrattat så mycket och billy fattade inte  vad vi skrattade åt när vi kom in xD ah men nu måste jah faktiskt dra xD hej då

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lucky - 19 april 2012 20:12


      Hej då oh hej igen snart   den här bloggen   kommer va ett minne   från 1 och ett halft år av    mitt liv !   kanske mer   tryck på nallen       älskar er !        ...

Av Lucky - 14 april 2012 21:24


    USH HEMSKT !!!   får hoppas att dem är på en bättre plats    ...

Av Lucky - 14 april 2012 20:46

hej hopp              '                 idag har jag färgat håret     det blev mycket mörkare än vad det var tänkt men men   det blidde ganska okejj endå                                ...

Av Lucky - 13 april 2012 18:52

    BLOGGFLYTT PÅGÅR !!!     veeet jag är asdålig på att blogga oh uppdatera just nu    men jag gör allt så fort jag kan !!    ...

felles presentation ♥

fråga fråga fråga ♥♥♥

100 besvarade frågor

Omröstning ♥♥♥

gillar du nudlar ?
 jaa
 neej
 vad är nudlar?
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Miley Cyrus

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/84.gif

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam85

http://cur.cursors-4u.net/games/images9/gam858.gif

tusse

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/37.gif

 
 

bakrund



blah




Skapa flashcards